آرمان گرا

فرهنگی ، آموزشی ، مذهبی وبصیرتی

آرمان گرا

فرهنگی ، آموزشی ، مذهبی وبصیرتی

آرمان گرا
این وبلاگ در جهت ادای دین به ساحت قدس ربوبی وائمه معصومین صلوات الله اجمعین ،امام خمینی رضوان الله وشهدای گرانقدر راه اسلام ودر جهت عمل به فرامین امام خامنه ای به جهت کار در فضای مجازی ومطالب آموزشی راه اندای نمودم از همه عزیزان بازدید کننده استدعا دارم با نظرات خویش ، حقیر را کمک کار باشند

امام حسن علیه السلام دوست شوخ طبعی داشت . روزی به خدمت او رسید .

امام (ع) فرمودند: شب را چگونه صبح کردی؟

او در جواب گفت: یا بن رسول الله شب را بر خلاف رضای خود وخدا وشیطان به صبح آوردم

امام خندید وفرمودچگونه؟

عرض کرد: "خدای را دوست دارد که او را اطاعت کنم و مرتکب معصیت او نشوم ومن چنین نیستم وشیطان را دوست دارد معصیت خدا کنم واورا اطاعت نکنم واین چنین نیستم وخودم دوست دارم هرگز نمیرم واین گونه نمی باشم "

نکته : امام با همه ی بزرگی که داشتند اما به گونه ای برخورد می کردند که دیگران به راحتی در محضر ایشان با خود امام شوخی می کردند وحضرت گوش می کردند ومی خندیدند

بحارالانوار جلد44 ص110

میلاد کریم اهل بیت آقا امام حسن مجتبی (ع) بر تمامی آزادی خواهان جهان بخصوص مسلمانان وشیعیان مبارک باد

وعده ی من وشما در بین الحرمین در کنار قبرستان بقیع به همین زودی انشاء الله 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۱
غلامرضا آرمال طاهری