آرمان گرا

فرهنگی ، آموزشی ، مذهبی وبصیرتی

آرمان گرا

فرهنگی ، آموزشی ، مذهبی وبصیرتی

آرمان گرا
این وبلاگ در جهت ادای دین به ساحت قدس ربوبی وائمه معصومین صلوات الله اجمعین ،امام خمینی رضوان الله وشهدای گرانقدر راه اسلام ودر جهت عمل به فرامین امام خامنه ای به جهت کار در فضای مجازی ومطالب آموزشی راه اندای نمودم از همه عزیزان بازدید کننده استدعا دارم با نظرات خویش ، حقیر را کمک کار باشند

من  طلبنی ، وجدنی . هرکس مرا طلب کند ، مرا می یابد 

ومن وجدنی ، عرفنی .وکسی که مرا یافت ، مرا می شناسد . 

ومن عرفنی ، عشقنی .وکسی که مرا شناخت ، عاشق من می شود.

ومن عشقنی ، عشقته. وکسی که عاشق من  می شود ، من عاشق او می شوم 

ومن عشقته ، قتلته . وکسی که من عاشق او شوم ، اورا می کشم .

ومن قتلته ، فعلی دیته. وکسی که من اورا بکشم ، خونبهایش برمن واجب است 

وانا دیته . پس خون بهای اومن هستم    

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۸
غلامرضا آرمال طاهری

نظرات  (۱)

سلام دوست خوبم. وبلاگ واقعا خوبی داری. تبریک میگم. امیدوارم همینطور به کارت ادامه بدی [گل] 
میدونی برای افزایش بازدید وبلاگت فقط لازمه یک بنر خوب داشته باشی؟! اگر دوست داشتی بنر یا لوگو برای وبلاگت داشته باشی یا کارت ویزیت و یا اینکه قالب اختصاصی برای وبلاگت داشته باشی به من سر بزن یا باهام تماس بگیر.
www.designy.mihanblog.com
آیدی یاهو : mr.en75
شماره : 09373468621